Söndag13April!

Hejsan!
 
Tiden verkligen springer iväg. Har haft en mycket lugn jobbvecka i veckan. Jobbade onsdag 12-21, torsdag 7-16 och fredag 7-14 och ledig helg. Helt underbart. Tyvärr så har träningen gått sådär i veckan.. klev upp i onsdags och gymmade innan jobbet var pigg och hur taggad som helst. men sen när jag kom hem från jobbet på tordagen så la jag mig och sov till kl.23 och borstade tänderna och la mig och sov till 5.20 klev upp och åkte på jobbet. Fattar inte varför jag ska vara så jävla lat.. Men bara ta nya tag till veckan.. Men har ju den här söndagen på mig att träna. 

Så ska försöka väcka syrran och kolla om vi ska åka snart och träna.
 
Till veckan är det en lugn vecka igen med jobb. Jobbar tisdag, onsdag och torsdag sen ledig i 3 dagar.
 
Näe, kliva upp och käka sen dra iväg på Iksu och träna.
 
Senaste instabilderna:
 
Pusshej!
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0