Onsdag19Februari!

Hejsan!
 
Var ju som sagt i Brände från lördag-Söndag. Em kom även och hälsade på och sov över på lördag natt, var riktigt trevligt. Var iväg på söndagkväll och körde triceps som jag inte hann på fredagen och intervallöpning. 
 
Måndag var jag tvungen att åka förbi min mormor och se till att hon tog medicin osv. Sen igår åkte jag förbi för att hjälpa henne med hennes papper. Var där i några timmar. Efter det åkte jag och Em och kollade träningskläder på Inter sport, hittade nya träningstights som dessutom det dessutom var någon kampanj på så det var ju nice.
 
Sen blev det hem och käka med syrran sen gymmet för att träna ben och rumpa.. Kan säga kom dit efter 20 och var hur mycket folk som helst där.. Blev lite småless på att vänta men tog iaf igenom passet trots att det tog tid..
 
Idag har jag hunnit tvätta 7-10 sen har jag tyvärr sovit trots att jag hade grejer att göra.. Men ska ta tag i dagen nu istället, bättre sent än aldrig..
 
För ett tag sen ringde chefen från Bygdeå och meddelade att jag fått grav.vik nu så det känns ju underbart börjar jobba på schema den 10mars så inte så länge kvar...
 
Äntligen säger jag... börja få pengar varje månad...
 
Näe, nu ska jag skynda mig, ville bara skriva att det är bekräftat nu om jobbet..
 
instabilder!
 
pusshej!
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0