Torsdag13Februari!

Hejsan!
 
Sitter och väntar på att klockan ska gå, ska snart iväg och jobba på Teg. Jobbar från 15.00- 9.00 imorrn. Men får ju sova från 23.00-6.00 så det är ju skönt.. Bara hoppas det inte blir nå uppstigningar. 
 
Iaf har inte gjort mycket idag bara sovit och tagit det lugnt och fixa allt jag ska ha med mig till jobbet.
 
Tar vilodag från träningen idag pga sjukaste träningsvärken i hela kroppen. Laddar upp för ett grymt rygg och triceps pass imorrn istället. 
 
Jobbar till till 9.00 imorrn sen hem och packa ihop all tvätt och börja städa. sen blir det gymmet efter 16 nångång när syrran kommer hem.
 
På lördag blir det att åka en sväng till Brände och fira lillebrorsans brud som fyller år. Gott med tårta var ett tag sen man åt det.
 
Annars blir det nog bara en lugn helg.
 
Näe, nu måste jag börja klä på mig så jag hinner till jobbet i tid. 
 
Lite instabilder hinner jag lägga in.
 
 
 
 
 
 
Hare bra, pusshej!
 
//Jenny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0