Augusti 2013!

Bilder från augusti! 
 
på flygplasten redo att åka utomlands!
 
första dagen i Alanya påväg ner till stranden! 
 
snygg gubbe jag lyckades få med när jag skulle ta kort på utsikten! 
 
 
 
solade ett tag nere vid stranden! 
 
jag och syrran taggade att sola! 
 
Alanya centrum! 
 
 
 
'
frukost! 
 
började redan se skillnad efter bara nån dag! 
 
båtutflykt! 
 
 
 
 
 
maten på båten! 
 
Glass! 
 
fick man hoppa i och simma i land! 
 
efter en dag ute på båten hade man bränt sig lite smått! 
 
bildcollage! 
 
Fått rummet städat! 
 
Skulle ut på båten på kvällen igen! 
 
solade som aldrig förr! 
 
 
 
Alanya i olika ljus! 
 
skillnad! 
 
ät ute sen utgång! 
 
andra båtutflykten vi var på! 
 
glass! 
 
ut och shoppa! 
 
sola sola! 
 
var och käkade lunch nere på stranden! 
 
dags att sola igen! 
 
löptur i värmen! 
 
åh, saknar verkligen att va brun! 
 
shopping i alanya centrum! 
 
levde på glass! 
 
tränade på chins, armhävningar bland annat.. kunde inte hålla sig i två veckor utan träning!
 
åh, ge mig sol och värme nu! 
 
dricka och glass! 
 
jag på våran balkong! 
 
Hade vist bränt mig lite! 
 
sola sola! 
 
armen vart visst lite bränd! 
 
syrran och jag! 
 
hemma igen då tog jag tag i träningen på en gång! 
 
åkte hem till Brände! älskade pappa! <3
 
jag och min älskade mamma! <3
 
provade ett av vinerna som jag vunnit i vinlotteri! 
 
gomat! 
 
promenad med mamma, Elin och Linnea! 
 
Ditte! <3
 
Träna! 
 
Första dagen i skolan! 
 
träning! <3
 
legday! 
 
löpning! 
 
löpning! 
 
rygg och triceps! 
 
kyckling och ris! 
 
 
 
nöjda efter ha sprungit backintervaller på Bräntberget! 
 
träna bröst, mage och vader! 
 
axlar och biceps! 
 
lax! 
 
ben och rumpa! 
 
fruktsallad! mums
 
Rygg! 
 
mat! 
 
avslutade månaden med utgång! 
 
började månaden på bästa sätt, utomlands med syrran! helt underbart! 
sen när vi kom tillbaka till verkligheten så började skolan om och så klart träningen! 
 
//Jenny
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0