Söndag12Januari!

Hejhej igen!
 
Är nu tillbaka efter ett besök hos min mormor. Fyfan så kallt det är ute.. bilen var typ igen snöad.. passagerardören gick inte att få upp, var tvungen att skrapa rutorna men hittade inte ens min fönsterskrapa.. Fyfan för vintern, snön och kylan.. Ser inget positivt med vintern... usch.. ändå är det ju inte så kallt om man jämför med hur kallt det kommer å bli.. Usch tror jag går i ide... 
 
Äh, är bara att härda ska ju ut igen efter middagen då blir det gymmet.. Kylan ska inte stoppa mig från att träna.. träna är ju det bästa jag vet så bara att härda kylan den lilla biten från läggan till bilen och bilen till gymmet.
 
Stannade hos mormor ett bra tag.. hon är så himla upprörd och arg så var bara att försöka ha god min och försöka få henne på andra tankar.. snackade även med hennes kontaktperson och försökte lösa alla "problem". Känner mig ändå säker på att min mormor får bra vård där hon är..
 
Bara försöka få mormor att förstå att alla inte är bäst på det dom gör men att alla gör så gott dom kan.. 
 
Snart blir det att försöka fixa nå middag innan det bär av till gymmet för rygg- och tricepspasset! 
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0