Tisdag14Januari!

Hej!
 
Var tänkt jag skulle ner på stan en sväng idag men skippade det, vaknade upp med världens träningsvärk i hela överkroppen.. Kunde knappt röra mig i sängen.. Så låg i sängen och drog mig rätt länge idag.. Ångra mig ju i efterhand menmen gjort är gjort.. Kom iväg på gymmet efter 15. Så var rätt mycket folk så fick vänta rätt mycket.. Men ett bra benpass genomförde jag och syrran... Längtar redan till nästan vecka då ska jag mata på med vikt..
 
Har ändå blivit starkare, men måste finslipa tekniken på vissa övningar.. Men bara nötanöta så tillslut ska den väl sitta förhoppningsvis.
 
Efter gymmet drog jag och handlade lite grejer till mormor sen åkte vi förbi henne en sväng.. Sen var tanken att jag skulle tanka bilen.. Men lyckades ju inte få upp tanklocket det yttre som är låst.. Så blev inte att tanka.. Måste få upp den för behöver tanka snart.. aja, det löser sig säkert tillslut..
 
Blev iaf att åka hem och ta sig en smoothie innan jag och syrran fixade middagen blev fiskgratäng med ärtor och potatis.
 
Nu har jag skickat ett mail till min mentor jag hade på Komvux och frågat om betygen har inte fått fixat etikkursen står att jag har f i kursen.. Så hoppas hon bara glömt att ändra annars blir det omprov..
 
Ska strax packa ordning allt inför imorrn, ska jobba på långgatan 9-21 imorrn så blir vilodag från gymmet.. kändes drygt men får tänka att jag tjänar pengar iaf och det behöver jag ju..
 
Näe, dags att fixa så jag får sova nått innan jag ska upp igen.
 
Gonatt!
 
//Jenny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0