Torsdag9Januari14!

Hejsan!
 
Nu har jag gjort klart årsresumen med bilder från 2013!
 
Jag är helt klart nöjd med år 2013. Året har inneburit både toppar och dalar men i sin helt helt har det var ett bra år. Nu hoppas jag bara att år 2014 kommer topp förra året. Ser verkligen framemot det här året. Det har redan börjat kanon bra med träningen, så nu gäller det att hålla i träningen även om jag får jobb.
 
Jag ska satsa på att gymma 4ggr/vecka, Yoga minst 1ggn/veckan ska även ta tag i löpningen och försöka mig på det 2ggr/veckan, ett med intervaller på planmark och en backintervaller.. Så får vi se hur det går.. Jag tror det här året kommer bli mitt bästa hittills träningsmässigt. och jag hoppas verkligen.. Mår så himla bra av att träna.. förra året så utvecklades jag så himla mycket.. Kände mig verkligen stark och fit.. så är som sagt bara att hålla i träningen så kommer det bli bra.
 
Sen hoppas jag att jag snart lyckas få mig ett jobb, så jag kan tjäna pengar och veta att jag får pengar varje månad så jag och syrran kan skaffa större lägga.. Vill verkligen kunna flytta till nått större så man får eget rum och att man kan börja inreda ordentligt.. Åh, jag hoppas att turen är på min sida i år.. men som sagt bara söka och söka så tillslut kanske man lyckas få sig nått jobb.. 
 
Även detta år är jag grymt sugen på en utlandsresa, bara hoppas man lyckas med en sån oxå.. Är sjuktsugen speciellt när man kikat på förra årets bilder..
 
 
Menmen största prion just nu är iaf att försöka få ett jobb.. Tillsdess är träningen prio1. 
 
näe, nu är det dags att sova har tvättid 7-10 imorrn, ska städa läggan samtidigt. Sen blir det träningefter det nångång.
 
Sen blir det nog bara en lugnkväll imorrn, ingen var sugen på utgång så skippar nog det.
 
Senaste instagrambilderna:
Tisdagens bröst/mage/vader pass
onsdagens ben och rumpa
torsdagens axlar och biceps
 
Pusshej!
//Jenny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0