Måndag24Mars!

Hejsan!
 
Idag klev jag upp vid 11 när kvartersvärden kom förbi för att fixa några trasiga grejer här i läggan. Chocken när det plingade på dörren, syrran kika vem det var och såg inte att det var kvartersvärden så vi tänkte det var nå jehovas eller nått sånt.. Så blev riktigt chockad när jag hörde att han stoppade i nyckeln i låset och öppnade. Men nu har han iaf fixa ugnslampan, elementet och eluttaget så behöver inte tänka på det längre.
 
Sen åkte jag och syrran till Ersboda och fixa present till mormor och pappa. Sen var jag förbi systemet och köpte lite grejer till personalfesten som är på fredag. Var även förbi apoteket och köpte strepsils jordgubb så nu ska halsen bli bra. Var in på coop och köpte med andra ord var riktigt billigt kostade bara 199kr annars kostar det närmare 400kr så var tvungen och köpa det. 
 
Nu har jag nyss duschat efter gympasset, körde bröst, mage och vader. Men skulle nog ha skippat gymmet ändå.. Men så går det när man är lite träningstokig och blir så lätt rastlös när jag inte kan/får träna.. Men ska nog ta en vilodag imorrn om jag inte känner mig friskare.
 
Näe, nu måste jag lägga mig och sova jobbar 7-14 imorrn. 
 
Senaste instabilderna:
 
Älskade jordgubbar, kan verkligen inte få nog!
 
Trotsade som sagt förkylningen och drog på gymmet ändå.
Gonatt och sovgott!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0