Söndag2Mars!

Hejsan, tiden bara springer förbi hinner inte med, redan mars.
 
Jobbar vissa dagar sedan ledig rätt mycket just nu.. Den här veckan så jobbar jag bara torsdag och fredag. Men nästa vecka börjar jag jobba seriöst på schemarad.. Jag är taggad till tusen...
 
I fredags var jag och syrran och kollade på en lägenhet på språkgränd.. Idag fick jag bekräftat att jag ligger 1:a på lägenheten så väntar bara att dom ska göra en kreditupplysning på mig sen är läggan min/syrrans! jag är så jävla glad..
 
Så om vi får läggan så flyttar vi antingen in i juni eller juli är såååå taggad på att få flytta till en större lägga.. planlösningen var riktigt nice så är supernöjd.
 
Ville bara lätta på hjärtat litegrann.. känns helt underbart.. 
 
Blev iaf en rätt lugn helg i helgen. I fredags bjöd Em på thaimat sen blev det bara lugnt på kvällen, i lördags gymmade jag på dagen sen blev det utgång med Em på kvällen sem åkte jag hem och sov. Idag sov jag nästan hela dagen sen blev det att åka och träna rygg och triceps. Hemma blev det att laga middag och matlådor..
 
Näe, ska försöka sova trots att jag är helt uppe i varv pga läggan ;)
 
Hoppas ni sover gott, pusshej!
 
 
Min fina syster och jag, älskar dig! <3
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0