Söndag9Mars!

Hejsan!
 
Fick veta i tisdag att jag och syrran fick läggan, så nu är det bara att säga upp den här. Men ska först höra med dom som bir i lägenhet vi ska flytta in om dom skulle flytta tidigare än 1 juli.
 
Iaf i lördags var jag på inflyttningsfest hos Ida sen utgång på Tc. Var inte den bästa musiken där. 
 
Imorrn börjar jag jobba på riktigt, är grymttaggad, börjar med ett 12-21 pass så inte så farligt ändå. Är taggad på att veta att jag får pengar varje månad.. Denna vecka börjar jag med jobbar helg men det känns ganska skönt med tänke på att helgens utgång inte blev så lyckad.. 
 
Näe, nu ska man väl ta och sova så jag tar mig upp och diska imorrn innan jobbet. 
 
Senaste instabilderna:
Nya läggan! Är så taggad!! 
 
veckans benpass!
 
veckans axlar- och bicepspass
 
Dagens rygg- och tricepspass!
 
Gonatt!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0