Tisdag4Mars!

Hejsan!
 
Ligger och väntar på att bostaden ska svara om läggan är min och syrrans. Var tvungen att fixa intyg på att jag har jobba/anställning annars är dom tvungen att göra avslag. Men jag hoppas verkligen att intyget duger, vill verkligen ha läggan. Men bara hålla tummarna och hoppas hon svarar snart om det duger eller om jag måste skaffa ett annat intyg innan torsdag!
 
Men ska iaf förbi på bostaden imorrn har lite frågor som måste fixas.
 
Igår började jag och syrran med nytt träningsprogram på gymmet.. Grymttaggad fick riktigt bra pump igår på bröst, mage och vaderna. Så bara ladda om inför ben- och rumppasset ikväll. Är så taggad! Nu ska det byggas.
 
 
Imorrn blir det tvättid 7-10 sen ner på stan och in på bostaden ska syrran fixa massa grejer nere på stan. sen blir träning i vanlig ordning.
 
Nu ska jag försöka göra lite nytta här hemma, hare bra.
 
Pusshej!
//Jenny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0