April1

Blev inget inlägg igår för jag kom hem ganska sent.

Sammanfatting av tisdagen.
Hade jämnställdhetsdag på skolan började med
*Föreläsning av Caroline som berättade om vägen tillbaka från våldtäkten, tkr den var bra.
*Teater.
*Workshopen
sög, körde typ 4hörnövingar och heta stolen osv. hatar verkligen sånna grejer.
*Film, såg filmen Enough, tkr den var bra.

Sen gick jag och Linnea på stan skulle hitta grejer till lagfesten som är på lördag, gick inge vidare för mig. Men det löser sig nog tillslut.

Blev  iaf 19.15 bussen hem, väl hemma blev det att kolla på Desperate Housewives, riktigt bra.
Sen blev det att sova därför skrev jag inget igår.

Onsdagen 1April

Började skoldagen med filmen Huckelberry finn engelskan, den var faktiskt bra trodde den skulle vara dålig.
Sen var det fotboll, för min del blev det att cykla ett tag sen gymma litegrann, kommer garanterat ha träningsvärk imorrn i vänster ben, kan bara träna det just nu vilket suger jävligt mkt. På matten så går det så därför mig har inte riktigt kommit igång nu efter sportlovet, jag hade värsta perioden innan sportlovet som gick hur bra som helst för mig. Bara att räkna hemma har prov nästa onsdag.

Efter jag slutade så käkade jag tårta i ett klassrum, var typ några ettor som hade haft tårtbakar-tävling. Sen gick jag, Linnea och Ida på trafikskolan blev att sitta vid datorn och träna teorin, gick åt helvete för mig jag har inte klarat första fasen än, medans Linnea har klarat 3 faser. Blir typ irri, jag vill oxå ha lätt för sånt. Men bara att plugga mera.

Sen när jag kom hem så bokade jag min första körlektion, blir det 24april, taggar,får hoppas det kommer gå bra. Vill ha körkort.

Blir nog att boka fler tider nu så att jag hinner få nå bra tider.

Nu ska jag fika sen blir det att gå i säng.

Skriver imorrn.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0