April12

Fredagen kort sammanfattning.
Ida och Sandra kom hit vid 7 tiden,vi snackade, såg talang,käkade massagodis och chips,spelade gh och snackade ännu mera. de åkte hem vid 12.

Lördagen
Jag steg upp vid12, gick och såg Tv, sen så gjorde jag inte så mkt mer. käkade lax och potatis,prinskorv,köttbullar,ägg och sånt gott igår.

Söndagen
vaknade efter 9 nångång. Nu ska jag stiga upp och klä mig sen blir det att käka frukost. Sen idag kommer Gisela hit, hon ska vara här några dag,asroligt :D
 Sen ikväll blir det nog att åka till Robertsfors och kolla på träning,hoppas Gisela följer med å håller sällskap.

Gisela
en bild på sötungen :D

Nu ska jag käka frukost, Hare fint!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0