April15

Jag har inte uppdaterat på ett tag men jag har inte haft tid jag har vart med min systerdotter. Hon är fortfarande kvar så kommer inte bli så många inlägg. skriver lite kort nu.

Vi har mest lekt och sett massa barnfilmer, vart ute i snön gjort massa saker. vart och kollat på fotbollsträning 2 ggr, de senaste dagarna.  Så sjukt kul att vara med henne. Nu sitter hon och lillasyrran i mitt rum och leker affär.


Btw så sjukt skönt att solen är framme och att snön snart är borta jag orkar vekligen inte snö längre. Vill ha sommar och sol hela året om. Det hade vart UNDERBART!, kan jag lova.

Nu ska jag dra, hare bra.

Btw imorrn kanske det blir att åka till Umeå och vara med några klasskompisar.

Det här är det jag orkar skriva om de senaste dagarna

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0