April17

Igår så var vi och käkade på Great Eastern, jag åt friterad kyckling vid sötsursås. Vi satt där och snackade i över 2 timmar.Hade skitroligt, måste verkligen göras igen. Sen så gick jag,Annicka& Ida och väntade på bussen i 1timma,jag kom hem vid halv12.då blev det att snacka ett tag med syrrorna sen gå och göra sig klar för att gå i säng.

Jajuste Gisela åkte hem igår oxå, lite tråkigt, men hon var ju ändå här i 5dagar och egentligen skulle hon bara stanna 2. Så var ju mer än hon hade tänkt.

Imorrn blir det att stiga upp tidigt, match i stan kl.9.30 så ska typ åka 7.30 från Ånäset. Blir att kolla på som vanligt, vilket suger vill verkligen spela, men det går ju inte... JÄVLAskit, hatar det.... Men på tisdag blir det att kolla knäet på idrottsmedicin, jag hoppas verkligen att korsbandet inte är av, skulle verkligen inte palla det. Men får hoppas på det bästa jag vill verkligen spela fotboll nu, saknar det så jävlamkt. hoppashoppas verkligen att inte är nått allvarligt :D

Men nu har jag inge mer att skriva, hare bra, pusshej!
Btw jag fyller 18år om 21 dagar, Längtar!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0