April18

Lördag
Vaknade kl6.30 steg upp 7.00 tvättade håret och gjorde mig klar, sen bar det av til Umeå. Vi blev stoppade av polisen i Umeå, pappa var tvungen att blåsa och det gick finfint.
 
Sen åkte vi till Nolia/dragonplanen. Matchen blev 5-0 till Flukmark, men jag fattar inte varför tränarna inte säger till de som gör fel vad de ska göra för de gör samma fel hela tiden, men tränarna säger ju  bara att de gör sakerna bra, vilket suger för de kommer ju aldrig bli bättre om de inte får höra konstuktivkritik och det ska man faktiskt kunna ta, annars är man ju spec. Sen borde vi ha teori nångång och det är ju många som tkr det. Men får väl se hur det blir med det.

Åhh fan vad det blåste idag, kändes som att det var höst. Sen efter matchen for vi på ÖB sen till mormor där fika vi, sen for vi på maxi och handlade efter det drog vi på Frasses och käkade. Och där plåga Linnea och Daniel mig med han som stod i kassan, när det var de som spana på han.
Sen var min italienska lärare där oxå 

Jag har kommit på en grej jag ska göra, jag ska skriva upp allt jag köper så får jag se hur mkt onödigt jag handlar och på så sätt slösar man inte lika mkt tror jag, vilket kan vara bra om man ska flytta hemifrån.

20dagar kvar.

Nu ska jag fixa lite grejer.
Hare fint, pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0