April2

Torsdagen

På massagen på morgonen så blev jag först masserad sen fick jag massera Annicka, på italienskan så var vi i datasalen och gjorde lite övningar på datorn, fattade lite till slut.
Spelade in engelskan, jag, Annicka och Jennifer vi blev klara. Nu ska bara Annickas bror fixa ihop det. Det gick rätt bra förutom alla tabbar som jag gjorde men det blev någolunda bra iaf.  Hade Petter på historian, Amanda blir inte lite generad när han är i närheten haha. Men hon tycker ju om lärarkandidaterna och det kan hon ju inte råför haha.

Sen när jag kom till Ånäset blev det att gå in på Tom´s kläder och köpa till lagfesten. Blev inte lite fula kläder,men ska ju vara barnkalas som tema så hoppas det blir bra.

Sen hemma så blev det mat sen somna jag och sov till 12 på natten sen gick jag och borstade och gick och la mig igen,sjukt mkt jag sover.

Gårdagens inlägg, orkade inte skriva igår.

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha vad snäll du va då XP de blir ju inte lättare när ni sitter å skrattar åt de juh :P haha

2009-04-06 @ 16:51:40
URL: http://aamandagille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0