April21

Tisdag
Volleyboll på idrotten imorse, gick inte direkt bra för mig men  funkade. hade egentligen tänkt gymma men orkade verkligen inte gymma själv.

Orkar inte dra upp alla lektioner eftersom det inte hände nått intressant på de.

Iaf kl.15.00 hade jag tid på idrottsmedicin, jag fick inte veta om korsbandet var av lr inte. För hon kunde inte känna om det var det. Så hon ska skicka remiss till MR,så hoppas jag får det snart.

Sen kan det ju ta 3 månader innan jag får MR om jag har otur, vilket jag brukar ha med allt, vilket suger fett mkt. Men hoppas på en tid så fort som möjligt, vill börja spela fotboll nu.

Sen den 12 maj ska jag till en sjukgymnast måste träna upp musklerna.


sammanfattning av det som hände på idrottsmedicin iaf, nu ska jag göra mig klar mitt lag har match ikväll på stantors i Robertsfors så blir att kolla på den ikväll.

Hare bra, pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0