April27

Uppdatering.
Söndag
Semifinalen mot f94 länslaget förlorade vi med 3-0, men länslaget var jättebra, de spelade på typ 1-2 tillslag. Men tkr iaf att ni som spelade stod på bra, alla var ju rätt stela efter lördagsmatcherna. Så sjukt bra spelat allihopa.

Efter matchen så följde jag med spelarbussen till Robertsfors och kollade på herrarna som spelade, de förlorade med 5-0(tror jag) mot lövånger.
Sen när jag kom hem så packade jag och såg tv, osv. Sen ungefär kl10 på kvällen bar det av till Umeå, blev att sova hos mormor.

Måndag
Klev upp vid 6, gjorde mig iordning, Sen kl. halv7 körde mormor mig till körskolan. där satt jag ett tag.
Idag blev det att köra uppe vid berghem och iksu, gick rätt bra. Går ju bättre och bättre ändå fast det blir "kärringstopp" nångång då och då. Blev oxå start i uppförsbacke, gick rätt bra, men jag måste bara ge mer gas. bara att träna på hemma.

Iaf nästa körlektion blir troligtvis den 20 maj, så är ett bra tag. Men jag ska kolla varje dag om det är nån som avbokar nån bra tid de närmsta veckorna. För annars kommer jag inte köra vecka 19&20, och det är ju ganska drygt att inte köra på 2 veckor. Så hoppas nån avbokar nån bra tid.

Skulle till sjukgymnasten den 12maj, men blir tydligen inte då pga jävla NPmatte, hatar fan Np. Om man inte gör dte nu så måste jag göra det i början av 3:an och det orkar jag inte för jag kommer ha glömt bort allt.
Men bara hoppas de har nån annan bra tid. Vill verkligen ha tid nu! Bara hoppas att det finns nån tid.

Prov & Läxor i veckan
Tisdag
*Nationellt prov engelska, skriv

Torsdag
*Italienskaläxa, (skriva om en dag i dåtid)
*Historia, hemprovet

Åh, jag är sjukt stressad över de här uppgifterna, för det första hatar jag Np för det går alltid åt h-vete för mig. Sen så fattar jag inte hemprovet i historia, sen när jag säger att jag inte fattar så säger bara läraren att jag gör det, blir arg.

Men nu ska jag läsa igenom engelska häftet så jag kan texterna.

Skriver kanske senare hur det går.

Hare fint, pusshej!

11dagar kvar!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0