April28

Tisdag
Npengelskan writing gick inte speciellt bra, bara att hoppas på G. Sen på svenskan fick jag veta betyget på provet jag gjorde innan lovet, det fick jag G+ på och jag trodde jag skulle få Ig. Men iaf jag kunde fått Vg om jag hade utvecklat mina svar, vilket suger hade ju gärna tagit ett högre betyg,men jag har så himla svårt för att utveckla mina svar. Men fick ju iaf G,så ska vara nöjd.
Sen fick jag veta vad jag fick på språksociologin lr hur det stavas. Fick gemensamt betyg på matrialet vilket var ett Vg, sen fick jag G på själva redovisningen. läraren säger att jag ska ta förmig mera när jag står där framme,typ att jag ska använda tavlan och skriva, men problemet är att jag är så sjuktjävla nervös så jag skakar hur mkt som helst så jag klarar inte av att skriva då. Men får väl hitta på någon bra lösning.

Imorrn blir det 5över2 bussen,sen hem och skriva klart historian, sen göra italienskan.
Nu ska jag sova, Gonatt!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0