April29

Onsdag
Dryg dag på skolan, hade engelska på morgonen, förberede för Np reading och listening som är fredag den 8maj, vilket är nästa vecka.
Sen på fotbollen kollade jag på och gjorde lite balansövningar och knäövningar, orkade inte gymma själv, det är så drygt. Kom på att det var ju fint väder och varmt så var rätt skönt att vara ute då. Men vill så gärna vara med blir typ ledsen/besviken för att jag inte kan vara med. 

Iaf sen på matten så räknade jag bara  på om sannolikhet och hjälpte Amanda oxå. Jag fattar inte varför man ska kunna sannolikhet för det är så himla drygt fattar typ ingenting. 

Sen åkte jag 5över2 bussen till Bygdeå, gick och köpte glass med syrran sen väntade vi på mamma, tills hon hade jobbat klart. Efter det åkte vi till Robertsfors for på apoteket och köpte sista Gardasil sprutan, sen handlade vi på konsum lite sen gick vi på ica och köpte lite till. Sen for vi till Ånäset och kollade hålen och de var bra, ska fortsätta tvätta de sen efter 4 veckor till så får jag byta örhängen. 

Nu ligger jag i sängen och försöker fixa det sista på historia hemprovet, går inte speciellt bra. Men jag har ju imorrn på lektionen på mig. Så kan ju ta hjälp då. Sen ska jag nog fråga så jag inte gjort helt fel på nån fråga, det hade vart så himla surt kan jag lova.

Men nu ska jag forsätta med historian sen ska jag nog fixa italienskan, hade egentligen tänkt maila till läraren och säga att jag verkligen inte hade tid osv. Men får se om jag hinner göra den annars får jag väl snacka med henne imorrn. 

                                                9dagarkvar!

//Jenny  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0