April5

Lagfesten igår var sjuktrolig, tävlingarna de hade  var roliga. Måste göras om.  De grejer jag var med på var Vem har bäst flås? -då skulle man blåsa ut tio stearin ljus som stod på rad . Den andra grejen var Vem är snabbast? - då skulle man träpå en kondom på en gurka med lovikavantar.  Lägger in bilder senare när jag lagt in de på datorn.
Blev inte så sent igår, kom hem vid 1. Brorsan skulle hämta men han låg och sov så fick inte tag på han, så fick skjuts hem ist. Annars hade vi aldrig tagit oss hem.

Idag så vaknade jag vid 9 blev frukost sen fara och kolla på träning. Ikväll blir det att se Oth 18.05, sen Gossip girl kl.19.00. Sen blir det väl datorn lr nått annat på tvn. Sen måste jag plugga på svenskan,provet på torsdag kommer gå åt h-vete. + att jag har matteprov på onsdag och jag har inte räknat hela kapitlet och jag har glömt allt typ. Men det löser sig nog får jag hoppas.

Nu ska jag kolla vart kameran är, och lägga in bilderna sen igår.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0