April6

Måndag

Idag vaknade jag halv6 och klev upp 6.

Hade svenska på morgonen såg en film om Romantiken. Fattade typ ingenting. Provet på torsdag kommer inte gå speciellt bra. Jag har börjat läsa, men jag blandar typ ihop allt vilket suger. Men bara att plugga lite varje dag så funkar det nog, får jag hoppas.
Sen hade jag fotboll, jag och Annicka var och gymmade, vi cyklade först ett tag sen körde vi benpress,framsidalår och mage. Sen gick vi och kollade på när klassen tränade.
På matten räknade jag på, men har inte gjort klart kapitlet än och provet är på onsdag vilket inte känns speciellt bra. Men bara att räkna hemma.
På italienskan höll vi på med typ saker man gör på morgonen.
På massagen började vi med baksidalår massage, jag och Hanna masserade ett ben var på Ida. Sen skulle Hanna fara då masserade Ida mig. Säger bara att jag höll typ på dö så kittlig var jag på baksida lår. höger gick bättre än vänster iaf, haha.

Nu har jag lagt in bilder från lagfesten ;)

Nu ska jag gå, hare!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0