April9

Igår skrev jag inget inlägg, jag hade matteprov och det gick inte speciellt bra, hoppas på bra betyg. Sen på kvällen när jag var och kollade träning skulle jag träna på litteraturhistoria men det gjorde jag inte eftersom jag inte orkade. Sen somnade jag vid 23tiden igår.

skärTorsdag

På massage fick jag vad- och baksidalår massage sen masserade jag Annicka. På italienskan hade vi läxförhör gick rätt bra eftersom jag inte hade pluggat.
Svenskaprovet gick åt h-vete! kan jag lova, det blir ett FETT IG på mig. Sen hade jag fethål till 13.40 då historian började, hade snyggPetter. Han är sjuktsnygg. Fattar att Amanda blir så röd i ansiktet, haha. Amanda ta inte illa upp, jag skojar bara, haha. Sen slutade jag, min bror kom och hämtade mig, åkte och hämtade syrran hos Ida, sen åkte vi på maxi och köpte nötter. Sen for vi hem, hemma käkade vi tacopaj. Och nu ligger jag här och vet inte vad jag ska göra.

Imorrn ska Ida och Sandra komma hit vi ska typ se film och umgås.
          
tur att man slipper de i 11 hela dagar, helt underbart kan jag lova!

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Amanda

men han får inte hoppa sådär :O haha XP var inte beredd juu :D



du skojar inte XP

2009-04-09 @ 21:44:58
URL: http://aamandagille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0