Augusti1

Lördag 1augusti

Det är redan augusti, tiden går så himla fort, har snart halkbanan efter det börjar skolan om helt sjukt vad tiden flyger iväg. Snart lär operationen bli oxå, vilket jag längtar till, vill ha det bort gjort så jag kan börja spela fotboll igen. Är så sjukt taggad på att spela fotboll.

Idag fyller min lillebror 17år, så blir att käka tårta idag och det är ju nått man inte tackar nej till, haha.

Matchen idag slutade 1-1 mot bureå, de är serieledare, så det tycker jag var bra gjort.

Innan mamma kommer hem ska jag fixa middagen och det blir tacos, får kolla om Linnea och Elin kan hjälpa till.

Sen ikväll måste jag cykla och rehaba. Då har jag klarat av 3 rehab den här veckan, vilket jag gjort enda sen jag fick rehabprogrammet, så muskler har jag byggt, kan jag lova, annars måste jag ha nå fel.

Yes, nyss så fixade jag spotify så det funkar på min dator äntligen. :D



//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0