Augusti12

Har vart väldigt dålig på att skriva några dagar nu men har inte haft tid.

Här kommer lite uppdatering från de senaste dagarna.

Fredag 7augusti

Minns inte riktigt vad jag gjorde lr jo jag var och cyklade den vanliga vändan på 1 mil, efter det rehabade jag.

Lördag 8augusti

klev upp gjorde mig klar åkte till ånäset så vid 10.00 där blev det att köpa en krusbärsväxt till Victoria och Patrik som födelsedags blomma och till Linda blev det  en bukett med 2 blommor och en grönväxt.
Efter det blev det hem och fara på samling i Brände damlaget hade match mot Myckle som jag tror slutade 3-0 till Myckle. Det  var riktigt varmt när jag kollade på matchen så brände mig ganska mkt. Efter matchen så skynda vi hem. Sen på kvällen blev det Norum där det var födelsedagsfest. Var där till typ 21.00 tror jag sen följde Gisela och Petter med hem och sov här.

Söndag 9augusti

Klev upp käkade frukost, vi badade men Petter var inte så pepp på bada så gick och lämnade han till mamma som fick ta hand om han ett tag så jag hann bada ett tag. Sen klev jag och Linnea upp medans Elin och Gisela fortsatte bada ett tag till.

På kvällen for vi och lämnade Petter i Brednoret men Gisela vill vara kvar hos oss så hon fick följa med när vi for till Umeå för att lämna mig hos mormor. Jag sov där från söndag- tisdag för jag hade körlektion.

Måndag 10augusti

Klev upp 5.30 käkade frukost gjorde mig klar och 6.30 började jag gå till körskolan, det tar ungefär 30min att gå dit från mormor. körlektionen gick bra körde landsväg med vänstersväng, efter körlektionen gjorde jag teori på datorn, klarade av "fas fordon". Sen gjorde jag repetionsfasen, klarade inte av den. Sen gick jag till mormor igen, där blev det att äta blomkål med bacon i vitsås mkt gott. Sen så såg jag tv mest hela tiden. Kl.22.00 var det "Prison Break" jag trodde jag skulle dö, blev typ ledsen när Michael dog. Måste verkligen köpa alla säsonger sen när jag har råd, kan lätt se de hur många gånger som helst.
Efter det la jag mig och sov.

Tisdag 11augusti

Vaknade 5.30 steg upp gjorde mig klar och gick 6.30. Körlektionen gick bra. Efter gick jag direkt till mormor. Såg tv, sen så käkade jag köttbullar med potatis kl.10.00 efter det såg jag tv. Sen fikade jag sen skjutsade mormor mig till bstn. Kl.13.10 gick bussen. Kom till Ånäset kl.14.25 där hämtade Daniel och Pappa mig. Hem blev det att se tv vara med Gisela och laga mat. Kl.19.00 hade utv.laget match mot clemensnäs. Minns inte vad det blev men Nysätra förlora iaf.

Efter det följde Annicka med hit och vi fikade sen for hon hem.
Jag kollade på "Big Brother" med Linnea och Elin medans Gisela kollade på "Super Zebran" . Men sen så råkade jag somna. Em ringde oxå typ efter 12 nångång men jag var inte så vaken så orkade inte prata så mkt.

Sen efter BB somnade jag.

Onsdag 12augusti

vaknade 8.30 steg upp käkade frukost och sen såg jag tv  och sånt. Sen så började vi se film men jag somnade. Innan det åt vi glass med blåbär.
Sen for Linnea, Elin och Gisela till plan och spelade fotboll. Jag hade somna så jag drog dit ett tag senare. Sen var jag där sen for jag och Gisela hem. Sen när mamma kom hem så gjorde jag och Linnea i ordning maten blev köttfärssås med spaghetti. Nu har jag inte gjort så mkt mera förutom att uppdatera här.

Nu ska jag gå och se på tv med Gisela. Så hare bra, Pusshej!

orkar inte lägga upp några bilder nu gör det senare nångång.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0