Augusti15

Updatering.

Torsdag 13augusti


Åkte till Robertsfors, kl.13.00 hade jag tid för att ta sista Twinrixsprutan, kvinnan som tog den insåg när hon gett mig sprutan att jag fick en barndos, så var tvungen att ta en till spruta. Så hade ganska ont i armen efter det. Sen hemma blev det att vara med Gisela. Syrran och Petter kom och hämtade henne och de åt här oxå. Sen på kvällen blev det träning i Brände, där höll jag i uppvärmningen. Sen körde jag utfallssteg.

Fredag 14augusti

Jag vaknade efter 10 nångång. Sen så dammsög jag mitt rum, städade i köket, hallen och toan. Jag och Linnea gjorde lax-&spenatpaj till middag efter det bakade vi rödavinbärskaka i långpanna, hur god som helst. Efter det gjorde jag inte så mkt, förutom att fika av kakan.

Lördag 15augusti

Klev upp 9.10, tvättade håret, borstade tänderna och fikade frukost. Sen åkte jag till Ånäset och handlade med mamma, Linnea och Elin. Efter vi hade handlat följde Annicka med hem. Där käkade vi och gjorde oss klara för att åka och kolla på match. Damlaget spelade mot Medle/Klutmark, matchen blev 2-1 till de, de är serieledare. Efter matchen åkte vi och lämnade Annicka sen köpte vi pizza som vi åt som middag hur gott som helst, var ett tagsen man åt det.
Efter det for jag och Elin och cyklade runt, det tog 55min, sen rehabade jag, riktigt skönt efter åt ;)

Fikade efter jag hade rehabat. När jag satte mig vid dator så skrev jag av ett recept. Och nu snart ska jag nog gå och lägga mig, får ont i nacken att sitta vid datorn.

Blir inga bilder idag heller, har inte fört över de till datorn än.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0