Augusti17

Söndag 16augusti

Jag var ute i regnet och plockade in rödavinbär. Sen bakade jag och Linnea en rödavinbärskaka i långpanna, som mamma tog med sig på jobbet idag.

 



Sen så lagade jag mat,pyttipanna. Vid halv9 på kvällen följde jag med pappa till Bygdeå och hämtade mamma. Sen hemma blev det att fika te, sen gå i säng.

Måndag 17augusti


Jag klev upp 10, sen gick jag och löste lite sudoku, klev upp sen igen vid 11. Gick och såg tv.
Sen var pappa och hämtade posten. Och idag så låg brevet från idrottsmedicin i brevlådan. Så nu har jag fått operationstid den 7september. Hoppas bara att jag får operera mig då, så att jag inte blir struken.
Nu är det bara att tagga operation.
Den 3september ska jag på idrottsmedicin och ta blodprov, senare samma dag ska jag på anestesimottagningen till narkosläkaren. Jag ska oxå fylla i ett papper hemma om massa grejer.
Åhh, jag är sjuktnervös nu, men det kommer gå bra. :D :D :D


Nu snart ska jag ut oh cykla, ska kolla om nån vill följa med mig, annars får jag cykla själv. Sen ska jag rehaba, duscha. Sen ska jag nog ut en sväng och plocka blåbär till mormor.
Dit ska jag senare ikväll, ska sova där för imorrn kl.8.00 ska jag var på trafikskolan, för jag har halkbanan imorrn :D



Nu ska jag gör mig klar, pusshej

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Amanda

Operation på min födelsedag :O haha cooolt ;D

2009-08-17 @ 20:48:15
URL: http://aamandagille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0