Augusti19

Tisdag 18augusti

 Vaknade kl. 6.00, klädde mig packade ihop sängen hos mormor, käkade frukost, borstade tänderna och gjorde mig klar. Kl.7.20 började jag gå till körskolan. Var där ungefär 7.50. Kl.8.00 var det legitimationskontroll. Sen omkörningsteori till 8.30. Sen bar det av till Hörnefors. Jag körde andra halvan till Hörnefors, väl där blev det legitimationskontroll igen, sen halkbaneteori, sen 10.30 ungefär bled det lunch ute vid statoil, åt panerad torsk med potatis. sen 11.30 ungefär var vi tillbaka på halkbanan, då blev det att sätta sig i bilen och fixa stolen och speglarna. Jag började på bana 4. Sen kl 13.30 ungefär blev det konsekvenshallen, fick se en film där en bil krockade i olika hastigheter. Sen fick man sitta i en bil som tippade åt sidorna sen uppochner. Sen var det slut, då blev det att åka tillbaka till Umeå.

Sen åkte jag 15.25 bussen till Bygdeå, hoppade av och väntade tills mamma slutade.

På kvällen blev det att åka till Skellefteå, Norvalla utv.laget hade match mot Sunnanå, blev förlust 2-0. Sen hem och fika, sen såg jag BB. Men råkade somna var nog för att jag steg upp vid 6 på morgonen.



Onsdag 19augusti


Idag klev jag upp 12.30 ungefär, blev att se tv, sen äta frukost. Sen har jag suttit vid datorn. Snart ska jag hitta på nått annat.

Senare ikväll blir det att fara ut och cykla sen rehaba. Sen vet jag inte vad jag ska göra.

Imorrn börjar skolan, måste stiga upp kl.5.30. Känner inte taggen direkt. Men läste på Amandas blogg att vi får hämta ut datorerna på måndag.

Jag har kommit på hur jag ska göra med körkortet, det blir så att jag inte bokar i de sista körlektionerna förns efter operationen, för jag vet inte riktigt när jag får börja köra bil efter operationen, efter förra operationen så var man tvungen att vänta 6 veckor, så är säkert så den här gången oxå. Då känns det jätteonödigt att slösa pengar på massa lektioner innan. Så blir som ett uppehåll nu för mig, men som tur var så räcker ju halkbaneintyget i 5 år. :D

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0