Augusti2+

Uppdatering

Blev att se filmen som gick på 3:an "under ytan" lr vad den hette, sen sov jag ett tag oxå. Vid halv 6 blev det middag, tacos. Efter det for jag och lillasyrran och cyklade 1mil på ca.50 min, känns så skönt när man gjort det :D

En gång när jag och Linnea var ute och cyklade.

Det här var oxå den gången,
hade tyvärr inte med mig kameran den här gången, måste bli bättre på att ha med mig den.

Mamma slutar 9 ikväll så blir väl att fara och hämta henne vid 20över8 ungefär, tar som sagt en halvtimma att köra dit. Så det här blir bra träning, innan halkbanan.

Nu sitter jag och dricker vatten och lyssnar på musik, är ganska skönt att bara ta det lugnt, så ska fortsätta med det tills jag ska hämta mamma.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0