Augusti2

Söndag 2augusti

Imorse steg jag upp halv11, gjorde mig klar och jag, mamma och pappa for till Bygdeå jag övningskörde, lämnade mamma sen for jag och pappa hem igen. Så ikväll blir det att hämta mamma i Bygdeå. Gick riktigt bra att köra på e4an.

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra hade egentligen tänkt fara till umeå på nolia med några. Men jag kände inte för att gå på nolia så det blev inte av. Känns onödigt att spendera pengar på det tkr jag, det behövs till annat.

Blir kanske att ta en sväng med cykeln, när mina syrror stigit upp, annars far jag nog själv. Måste cykla känner jag, vill vara så tränad som möjligt innan operationen, man tappar så mkt efter så vill ju ha mkt muskler innan så det går fortare. Och det får man av att cykla + att konditionen tränar man ju oxå och det är viktigt.

Varje dag så väntar jag på kallelse till operation, kommer bli så himla nervös när den väl ligger i brevlådan, kommer vara en skön känsla att veta när den blir av, men är jättenervös för hur jag kommer må efter operationen, efter första mådde jag hur dåligt som helst hade jätteont, var tvungen att stanna över natten, andra operationen mådde jag hur bra som helst hade inte ont. Det är så jobbigt att vakna upp av smärta, men det ska gå bra har ju vart med om det förut och klarat av det så det kommer funka nu med. Men nu ska jag inte tänka mer på det och njuta av tiden som är kvar av sommarlovet.

Nu ska jag kolla om det är nått på tv, det är ju inte direkt fint väder ute så man kan sola.

Här får ni en bild på mig och min systerdotter <3 från förra sommaren.


//Jenny

Kommentarer
Postat av: annicka

jag förstår hur du känner för operation, men det kommer gå jättebra ska du se =) jag har ju som aldrig varit med om det så jag kan väl itne säga så mycket, men är sjukt nervös efter allt du berätta i tisdags. together we'll make it! ♥

2009-08-02 @ 19:59:55
URL: http://annickam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0