Augusti20

Torsdag 20augusti

Idag vaknade jag 5.30, steg upp och gjorde mig klar för att gå ut till bussen som går ungefär 6.30 till Ånäset, där blev det 6.45 bussen till Umeå. På skolan var det först samling i aulan, sen kl.9.00 var det samling i klassrummet. Sen så hade jag hål, efter 11 gick vi och åt. Sen 12.15 blev det NKb, sen 14.10 maC, där så blev det att börja jobba på engång, läraren är hur dryg som helst kan inte förklara, blir less.... Kommer inte klara kursen om hon ska vara lärare, ville ju ha Per-Erik ju. Menmen man får ju aldrig som man vill.

Iaf så är det bestämt att hajken är den 3-4 september, så jag måste kolla om jag kan byta min tid till blodprovstagningen och narkosläkaren. Annars går det nog lösa. Måste hinna vara med på hajken, vill inte direkt göra den med nån randomklass direkt. Men det löser sig nog, får jag hoppas.

Imorrn blir det idrott 9.15, så blir tidiga bussen, tar inte med ombyte för vi skulle tydligen bara snacka om hajken. Efter idrotten imorrn blir det lunch till 11.40, då det blir svenska sen kl13.10 är det avspänning & stresshantering sen slutar jag 14.10.

Nu ska jag gå och fika sen blir det att gå och lägga mig i tid så jag tar mig upp imorrn.


En bild på mig och mina syskon från -94.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0