Augusti21+

Smakade kräftor idag, och det var ju hur svårt som helst att skala, tkr inte det var så kul att det skulle ta sån tid att skala. Så min syrran fick hjälpa mig att skala, haha. Ska nog aldrig äta det mer, bara om jag får färdig skalade ;)

Jag åt oxå köttbullar man blev ju inte direkt mätt på det lilla man fick från kräftan. Som sagt för lite mat, för så mkt arbete tkr jag att det var.

Sen blev det att övningsköra till Ånäset, vid kyrkan sen körde pappa till Sikeå, sen när vi kom till kyskan igen fick jag köra. Första gången med blåbussen och det gick bra. Så blir nog fler gånger, hade tänkt köra med golfen men det läckte vatten så blev inget av. Men nu kan jag köra med blåbussen vet jag iaf ;)

Nu blir det att fika sen gå i säng, ska upp imorrn tidigt ska nog hinna duscha innan jag ska till skelleftehamn på match.

Gonatt & sovgott!  ;)

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kräftisaar hah ;P



Mjo men om de n e ledbandet så får ja inte spela på ungefär 6 månader efter att dom fixa till de :/

Hade vart bättre om de va brosk haha :P

2009-08-22 @ 11:03:37
URL: http://aamandagille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0