Augusti21

Fredag 21augusti

Idag på morgonen ringde mamma till idrottsmedicin, så när jag hade provtagning och skulle träffa narkosläkaren blev flyttat till den 2 september istället för den 3. Så nu kan jag vara med på hajken.

Idag hade jag min första lektion 9.15, idrott. Han snackade lite i början sen körde vi en grej, sen blev det att svara på några frågor, sen så snackade han igen, efter det blev det en "tävling" mellan 3 lag. Var inte med orkade inte pga knäet. Sen körde vi en till lek, sen slutade vi. Då blev det hål till lunchen kl.11. 11.40 hade vi svenska, blev info om np i början, sen fick vi tillbaka textanalysen vi gjorde i slutet av 2:an. Fick bara G på den, men det är ju bättre än IG. Men hade velat haft bättre.
Vi fick oxå en läxa man skulle göra 3 och 3. Jag var med Lina & Ida, vi gjorde klart den. Efter svenska så hade jag och Annicka avspänning & stesshantering, hade bara info. Sen slutade vi, jag hann med 14.05 bussen.

Ikväll blir det att prov äta kräftor, de andra i min familj och några till ska äta surstömming och det tkr jag inte om. Så blir att prov kräftor, annars om det inte är gott får jag hitta nått annat att äta.

Hoppas det är gott.


har inget mer att berätta, pusshej.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0