Augusti22

Lördag 22augusti

Vaknade kl.8 men steg upp kl.8.30, blev att tvätta håret sen äta frukost och göra mig klar. Sen blev det Skellefteåhamn och Guldvallen. De mötte Rönnskär railcare och vann med 2-0, det var riktigt bra tkr jag. Nu har de en match kvar och den är mot Fromheden borta så de har bokat buss. Den är den 5, så blir att fara och kolla på den. Efter matchen blev det att åka hem. till middag blev det grillat och potatisklyftor, var riktigt gott.

Nu snart blir det att fara ut och cykla med syrrorna, måste passa på att cykla medans det går ute, det är inge roligt att cykla inomhus på en träningscykel. Man kommer som ingenstans. Cyklar man ute måste man cykla för att ta sig hem, därför känns det bättre att cykla ute får då måste man kämpa för att ta sig hem, cyklar man inne kan man bara kliva av när man inte orkar. Är man ute och cyklar så kan man ju inte direkt stanna och börja gå tkr då jag iaf. Så jag cyklar hela tiden när jag är ute och cyklar. 1 mil lr mer tror jag att det är, måste kolla med bilen nångång, så jag får exakt sträcka.

Ska fara innan det blir förkallt.

Här är en bild från i somras när jag brände mig på ryggen.


Och en annan bild är när det ser ut som jag lyser :P


//Jenny

Kommentarer
Postat av: annicka

buss? yey . tror du man får följa med? =)

du, jag cyklade ute idag, fan så mycket skönare det är, dock gick det inte 100 % bra för mig och sakta gick det. men .. oj oj =)

2009-08-22 @ 19:51:39
URL: http://annickam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0