Augusti26

Det har hänt ganska mkt sen jag skrev sist, lite uppdatering här från de senaste dagarna

måndag 24augusti

Hade avspänning & stresshantering på morgonen, körde några lekar. Sen hade jag hål till fotbollen, så jag och Annicka drog till Campus och låg där i typ 1,5 h tror jag det var om inte mer, så brände mig i ansiktet och läpparna.
På fotbollen körde jag rehab, sen efter blev det att duscha på skolan efter det lunch. Sist på dagen hade jag svenska men där blev det att först skriva på så jag fick skåpet, sen gå till läromedsbiblioteket och hämta ut alla böcker, sen hämta ut dator. Efter det slutade jag, så hann med 15.30 bussen.

På kvällen blev det match utvlaget mot ljusvattnet blev vinst 3-1. Efter det åkte jag hem fikade sen blev det PB.
Sen gick jag i säng.

tisdag 25augusti

Hade egentligen sovmorgon men orkade inte ta en senare buss, så åkte in på morgonen, var med på Amandas lektion i organisation & ledarskap. Sen blev det avspänning & stresshantering, där var det teori, skrev om olika sorters stress och orsaker osv.

Religion hade jag efter, där gick vi först igenom svenskan, sen skulle vi skriva och svara på några frågor till läraren sen fick vi sluta och då hade vi lunch, kycklingsallad.

Sen 12.40 började naturkunskapen, där jobbade vi med massa frågor. På matten så fick vi massa tal vi ska räkna. Gick 10min tidigare för att hinna med 15.30 bussen.

Hem från bussen övningskörde jag och det gick bra. Hemma åt jag sen började jag med matten men lyckades somna. 

Onsdag 26augusti

Åkte in med tidiga bussen för att hinna gymma innan skolträningen, men när jag kom till gymmet så såg jag att de inte öppnade förrän kl.10 på onsdag, så fick sitta och vänta tills ida kom, då gick till skolan, sen gick vi till Campus. Där körde jag enbensböj 3*30, det var sjuktjobbigt.

Sen blev det att gå tillbaka och duscha, sen lunch. Efter det hade vi religion, där körde vi "hetastolen" värderingsövningar hatar verkligen det, usch.
Sen på Projektarbetet så gjorde vi inte mkt, lyssnade bara på vad Katarina och Stefan sa. Sen så försökte jag, Annicka, Ida och Em att komma på vad vi ska göra.

Efter det så åkte jag och Annicka med Lina till stan. Hon tog körkortet idag, så grattis igen till dig :D

Idag när jag kom till Ånäset blev det att fara och hämta väskan jag ska ha på hajken och en löpstege. Sen hämta lillebrorsan vid e4an, handla sen övningskörde jag hem idag igen.

Hemma blev det att äta lasagne, hur gott som helst och nu sitter jag här vid den nya bärbaradatorn och lyssnar på musik.

Nu ska jag typ räkna lite matte så jag inte ligger efter :P

//Jenny

Kommentarer
Postat av: lina

IIIIIIIIIIIH TACK!!!! :D

2009-08-26 @ 23:12:15
URL: http://lolinona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0