Augusti27

Torsdag 27augusti

Åkte in med 6.45 bussen, gick till  gymmet cyklade ungefär 30 minuter, sen körde jag ben, och lite mage. Sen kl.9 ungefär så gick jag och väntade på Ida utanför Gammlia. På fotbollen körde jag baksidalår på den stora bollen, körde även lite rygg och balansplatta. Sen strechade jag också. Slutade tidigare från fotbollen pga. fotografering. Blev gruppbild + enskild. Hatar verkligen att ta kort, men näst sista gången, bara studentkortet kvar nu.

På naturkunskapen kollade vi på mjölkört, svarade på frågor.

På matten gick det hur dåligt som helst, hatar verkligen läraren fattar inget av hennes förklaringar, blir bara less. Vill ha matten men man kunde ju fått en bättre lärare, som kunde förklara iaf. Men man får ju inte alltid som man vill.

Gick tidigare för att hinna med bussen. Hemma blev det blodpudding med lingonsylt och keso riktigt gott.

Halv 7 var det träning i Brände, höll i uppvärmingen, Annicka hjälpte till, blev en passningskvadrat.

Kl.8 slutade träningen och nu ligger jag i sängen och kollar runt på datorn. Snart ska jag fika lite sen blir det att sov antar jag ifall ingenting annat kommer i vägen vill säga.

Nu har jag inge mera att skriva.
tänkte lägga in en bild men kom på att de är på min andra bärbaradator, så det sketsig.

Får bli nån annan dag.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0