Augusti30

Fredag 28augusti

Hade naturkunskap på morgonen blev att svara på frågor om ekologi, sen på idrotten blev det genomgång om hajken, sen så kollade jag på medans några körde nån lek, minns inte vad det hette :P

På svenska fick vi en uppgift vi ska redovisa v.37 måndag, man ska beskriva en naturbild. Jag kan inte redovisa så ska bara skriva den så utförligt som möjligt. På avspänningen blev det att "sova", sen efter den lektionen slutade vi, så jag och annicka hann med 14,05 bussen, fick springa lite men det funka.

Hem blev det att käka sen fixa min lillasyrras tårta, eftersom hon fyllde 15år. Den blev riktigtgod, kan lägga in bild sen när jag lagtöver bilderna.

Lördag 29augusti

Var till Bygdeå och handlade inför kvällen, Annicka var hit vi såg film, åt massa. Annicka åkte hem vid 11, sen vid 12 tror jag det var gick jag och la mig.
 

Söndag 30augusti

vaknade vid 10, klev upp vid 11 käkade frukost, sen har jag sett tv och suttit vid datorn, har oxå sovit en stund.

Nu ska jag gå och fika, ikväll blir det att åka till Burträsk och se match min systrar ska spela, så det ska bli nice :)

//Jenny 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0