Augusti5

Orkade inte skriva nått igår så här kommer lite uppdate från igår.
Tisdag 4augusti

Steg upp vid 11, käkade frukost och borstade och gjorde mig klar. Vid halv2 kom syrran, Gisela och Petter hit. Vi fikade tårta, plockade bär och massa sånt. Det var jättekul, Gisela vill sova över, men vi tyckte det var bättre att hon kommer på lördag istället för då har hon grejer med sig. Så på lördag får jag vara med hon och Petter. Det ska bli nice.

Onsdag 5augusti

Idag så klev jag upp vid 12, fixade korten på ärren som jag ska skicka till försäkringsbolaget, hoppas de nöjer sig med korten, annars måste jag fara till min storasyster så får hon ta kort på de. Iaf efter det drack jag yoghurt, borsta tänderna. Snart ska jag rehaba, sen blir det att sola en stund sen duscha, ikväll bli det att kolla på match mitt lag spelar mot ljusvattnet, hoppas på vinst. 

Men nu ska jag rehaba så jag blir klar med det.

Lägger in bilder sen när jag förtöver de till datorn.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0