Augusti6

Just det igår spelade damlaget mot ljusvattnet, de förlorade med 4-1. Jag, mamma, Elin och Annicka vi kollade på,det kom 2 hur dryga gubbar som helst, en såg ut som en hippie typ, han hade långt hår, usch ingen vacker syn vill jag lova, lr vad tkr du Annicka? iaf de satt och snackade hela tiden, de sa hur fula kommentarer som helst. Blev hur less som helst. De kunde typ inget om fotboll heller.

Torsdag 6augusti
Idag vaknade jag vid halv9, telefonen ringde så var tvungen att stiga upp och svara, efter det gick jag och la mig igen löste lite sudoku, sen somnade jag om sov till halv11 tror jag då steg jag upp, borstade tänderna, sen åt jag frukost.

Nu har jag inte gjort så mkt, har förtöver bilderna till datorn, så lägger inte lite bidler senare i inlägget.

Ikväll kl.20.00 blir det att kolla fotboll på norvalla i Skellefteå, utv.laget har match mot morön.

Annicka ska åka med dit så mamma ska ta upp henne i Ånäset när hon kommer från jobbet, så hon ska äta här :)

Nu har jag inge mer att berätta så här kommer några bilder från i tisdags när syrran var här med Gisela och Petter.


Daniels tårta


Elin,Linnea, jag, Gisela & Petter


Rödavinbär


Äpplen, rödavinbär


En larv


Jag & Gisela


Petter & jag

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0