1 december

Idag är det 1:an december vilket innebär att jag får öppna min choklad julkalender det man ser fram emot mest :D hur gott som helst.

är inte lika depp idag.. orkar inte gnälla om det mår bara dåligt själv...

hade seminarie idag, det gick som det gick. svarade iaf på frågorna jag fick. men ställde inga, åhh skulle ha gjort det känner jag nu i efterhand hade ju massa frågor. menmen..

nk, jobbade vi med frågor det vi håller på med nu är ganska intressant, håller med dig Lina roligare än ekologi. det är om universum.

innan matten gick, jag, Lina, Annicka och Emma för att snacka med rektorn om matteläraren. Men han var inte där så imorrn ska vi snacka med han. kan hoppas att fler följer med. så vi verkligen visar att hon är dålig.

Vi ska tydligen måsta ha provet på torsdag, känner att det inte är värt att ta ett till ig. men hon sa att det spelar ingen roll att jag får dåligt på några delprov, men klart att det gör. Hon är ju spec. Sen har hon sagt 2ggr nu att hon ska fixa en annan bok åt mig men hon är väl senil så hon glömmer bort det.

Hon är så sjukt dryg, tyckte matte var okej innan jag började ha henne. Fyfan...

Nu måste jag försöka lösa alla tal hon sa vi skulle kunna innan torsdag, men måste verkligen ta hjälp av Linnea. hoppas bara hon vill hjälpa mig.

tråkigt utan bilder, men kanske lägger in senare ikväll.

Just det tagga Dh ikväll!!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0