Dagen innan nyår

Idag klev jag upp efter 10 gick ut med hundarna.

Det har inte direkt var lugnt.

Har hunnit:
* plocka ur och i diskmaskinen.
* byta blöja på Petter som är "lite" dålig i magen.
* duscha han.
* tagit bort Giselas sängkläder eftersom det skedde en olycka i natt.
* bytt skurvatten.
* torkat hundkiss 2ggr
* vart ut med hundarna massa gånger.
* skrivit inköpslistan med mat.
* ringt mamma massa gånger.
* fikat frukost + fikat.
* gett hundarna mat 2ggr

saker jag måste göra:
* packa inför imorrn. blir Bjurholm med Linnea, Ida, Annicka & Tilda.
* måste dammsuga mitt rum snabbt.
* duscha.
* ska cykla 1 h minst. (har vart dålig på det, konditionen är ju viktig)

Vi ska åka kl. 11 från Ånäset.

Mamma slutar jobba 16.00, så hon kommer hem vid 5 ungefär. Då blir det väl mat gissar jag på.
Undra när Linnea kommer in hon är ute med hundarna ;)

Elin har inte klivit upp än. Satan vilken lat unge....

Nu kom Linnea in.

Hare bäst, pusshej!


Ge mig sommar nu, Tack!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0