ERIK <3

Så himla härligt att ERIK vann idol 2009 <3 han var verkligen den som var bäst hela vägen. :D



Idag
kollade på luciatåget på skolan, hade körlektion med Madde istället för Nina hon var hemma med sjuka barn. Körde motorväg igen och det gick bra.

Gick och väntade på skolan efter, sen gick jag och Ida och åt lax och potatis. Sen 11.40 blev det tal. Jag fick håla näst sist för Amanda, Erik, Erik och Kararina. Gick ganska bra, men började prata för snabbt i slutet så fick inte 5 min, men blev godkänd ändå. Så himla skönt att det är bortgjort nu.
Tänkte bara säga att alla som talade var jättebra.

Åkte hem 13.15 idag, så kom hem rätt tidigt. Hemma så var redan Gisela och Petter här.
Imorrn ska de hem tidigt på morgonen. Men var skönt att bara vara hemma känner jag. Har sovit nu ganska mkt varit tvungen att ta igen sömnen som jag missat nu på slutet pga skolarbeten.

Ska bli så skönt med lov nästa veckan den 18 dec. :D är SJUKT TAGGAD!

Undra om det blir utgång nästa helg. Får se ifall jag orkar.

har 2 skolarbeten kvar nu innan lovet. Textanalysen som ska in så fort som möjligt på svenskan och artikeln på religionen som ska redovisas på onsdag.

Den 15 dec, det vill säga på Tisdag kl.11.00 har jag mitt styrketest, är så sjukt nervös. Känner mig inte tillräckligt stark. Vill vara starkare.. Men bara hoppas att det ser bättre ut när jag väl gjort det. Och att jag får ett jobbigare träningsprogram.
Som verkligen tar hur mkt som helst. Vill ha träningsvärk hela tiden helst. Så jag känner att det verkligen ger nått.

Men nu är det bara att tagga jävel och prestera så bra som möjligt.
ska helst saknas 20% eller mindre från det ickeopererade benet. Men de skulle tänka på att mitt ickeopererade ben är opererat sen tidigare.

Nu ska jag hitta på nått annat.

Hare bra, pusshej!



Jag & Gisela

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0