helgen

Fredag, blev det lektioner till 10.40 sen blev det stan med Linnea och Ida, efter ett  kom Annicka. Köpte lite grejer. Sen köpte vi mat och grejer till kvällen.

Blev utgång på Cover club med, Linnea, Annicka, Ida, Matilda och Tilda. Det var riktigt nice.

vi käkade på frasses efter.

Lördag sov till 16.00, men var fortfarande trött, sen blev det att käka "frukost" sen gjorde vi oss klara, sen käkade vi pizza. vi gick till vasaplan innan 22 för att ta bussen upp till Krogenkrogen.
Tkr det var mkt bättre där än, på cover men kan vara för att man kände fler på krogen krogen.

När de stängde åkte jag, linnea och 2 killar svarttaxi till stan, när vi kom fram så tror jag att jag gjorde så han fick en buckla på bilen. hahaha
På max blev vi bjudna på mat. Sen så kom Ida dit. Sen vid 5 kom vi hem till Idas lägenhet. Där somna jag ganska snabbt

Söndag. klev upp vid 9 bussen gick kl. 10. Hemma blev det att sova.

Kl.15.30 blev spelarmöte. Gick ju som det gick....

Nu ska jag fika.

Hare bra.
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0