juice är gott

Idag så for jag och Annicka med tidgia bussen för att inte komma försent till fotbollen. Så vi var där typ 8.15 kanske. Och vi börjar 9.20, så satt och kolla på draggen som hade innan.

På fotbollen körde jag rehab, utfall, balans, sen joggade jag och amanda lite.

Sen blev det buss tillbaka till skolan sen dusch efter det lunch. sen hål till 13.15 när det var pa.

Där jobbade vi på bra tkr jag.

Just det 12.45 gick jag och Lina och snackade med rektorn om Gudrun matteläraren. Så vi ska tillbaka till han den 14, för då har han snackat med Guddan.

Så hoppas det blir en förbättring på hög nivå.

Hemma har jag ätit middag, pluggat matte, gymmat, dansat, lyssnat på musik, sjungit, vart med älsklingshundarna, fikat.

snart blir det att sova, för imorrn blir det tidiga bussen.

Vad tkr ni om den klänningen?

//Jenny


Kommentarer
Postat av: lina

klänningen var råå fin! :) När tänkte du ha den?

2009-12-04 @ 19:38:37
URL: http://lolinona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0