Måndag

8.20 började jag idag hade avspänning, de körde tagen typ, sen blev det charader (lr hur det stavas) :P Var bara med på det eftersom jag inte får springa med riktiningsförändringar.

Hade min första körlektion efter 4 månaders uppehåll, blev motorväg: på och avfarter, gick faktiskt bra tycker jag. Men måste lära mig att hålla farten, och att fråga mindre. Körde med Peter idag, på fredag blir det med Nina.

Hoppas på körkortet snart :D :D

På fotbollen hade vi avsparken först blev att lyssna på Calle höll allvarligt på att somna, kan bero på lite sömn i helgen lr för att han är så himla dryg.

På svenska hade vi klassråd, sen så fick vissa veta betyg. Efter det slutade vi. Blev 16.15 bussen hem.


//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0