"om ni hör mig längst bak vinka"

Idag har det skett ganska mkt. Klev upp halv2.

Har drygat på msn med Ida, Tilda och massa andra. "Testing testing, can you read me?", "om ni hör mig längst bak vinka" och massa andra grejer.

Ida har även skickat matsedeln för januari. Så nu blir det att skriva inköpslista, så jag har allting när det är dags.
Ska ju som sagt äta nyttigt och bra hela januari. Så får se ifall det ger nånting och om jag kommer kunna prestera bättre i skolan och med träningen. Bara hoppas att det verkligen ger nått.

Jag har även gästbloggat hos Em idag http://negerem.blogg.se kika in hos henne.

Nu snart blir det kanske att sova, ska nog upptidigt. Ska vara barnvakt åt Gisela och Petter, imorrn till på tisdag.
Kommer bli nice.

Men alla vad sker på NYÅR?
-Öppen för förslag ;)

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0