onsdag

Imorse blev det att byta buss i Sikeå. När jag, Linnea & Annicka kom på Nolia så somnade jag ganska fort på en bänk. Var riktigt skönt att sova.

På fotbollen körde jag rehab som jag kan göra där, vill säga utfall 3*30, bäckenlyft 2*12 med bägge benen, 2*10 med höger ben, sen plankan: rak & sida.

På religionen hittade jag en artikel. Så nu är det gjort bara redovisningen kvar på det nästa onsdag.
Pa:n så hade vi seminarie, sen efter så jobbade vi på bra.

Sen blev det bestämde att jag, Linnea, Ida och Sandra skulle träffas hos Ida och umgås. Så jag och Linnea käkade en halv pizza var och hallonkräm till middag.

Jag och Linnea tog 19.15 bussen hem. Hemma har jag skrivit klart förändringsarbetet som vi håller på med på avspänningen som ska in imorrn.

Textanalysen har jag inte gjort klart, kommer nog hoppa den tills jag är klar med svenska np talet som jag ska hålla på fredag, känner att det är viktigare.

Imorrn på hålet efter nk:n ska jag till Mariehem och gå ut med Diva, Carros hund, eftersom Carro jobbar. Så imorrn på morgonen ska vi träffas på stan så ska jag låna lägenhetsnyckeln. Så får hoppas att jag hittar till henne.
Just det tack Em för OTH säsong 7:D



Men måste sova nu så jag tar mig upp imorrn.
Gonatt, sovgott!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0