Tisdag 22

Min dag började tidigt klev upp 6.45 gjorde mig klar. Tog 8.05 bussen till Umeå. gick till körskolan gjorde teori på datorn, har kvar en tårtbit på repetitionsfasen som jag måste klara, sen slutprovet på körskolan. hade körlektion med Nina kl.10.35, körde stadskörning. var första gången jag körde när det var snö ute. Så körde väldigt sakta. Men tillbaka från Teg tyckte hon att jag körde bra.
Ska köra 3 till lektioner med Nina sen ska jag boka in lillauppkörningen med Peter. Sen kan jag hoppas att jag får boka in uppkörningen + teorin snart. Vill ha körkortet snart :D

Tog 12.00 bussen hem, sen kl.16.10 skulle jag och min lillebror vara hos tandläkaren. Jag hade inga hål, var orolig i onödan.

Annicka, Ida och Em hur ska vi göra med recepten och matsedeln den är inte klar än :O

Nu måste jag sova ska till Skellefteå imorrn :)

Ska jag orka gå ut på juldagen? ;O


//Jenny


Kommentarer
Postat av: Linnea

Klart att du ska orka det ;) Kommer att bli sjukt kul ju :D

Postat av: ankaa

så mkt att göra nu, jul & mellandagarna & nyår. vi måste finna tid :(

2009-12-23 @ 02:39:40
URL: http://annickam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0