Tisdag

Bild från i fredags på Cover club, kom inte med i sista inlägget.

Linnea, jag, Tilda, Annicka, Ida & Matilda.



Jag, Linnea & Jens

På avspänningen idag hade vi massage halva tiden sen fick man jobba med förändringsarbetet andra halva.
Religionen så fick vi i uppgift att söka reda på en artikel om samarbete, försoning eller tolerans mellan kristendomen och islam.
Var en riktigt svår uppgift, fattade ingenting.
Ska vara klar nästa onsdag.

På nk:n jobbade jag med frågorna, sen började jag och Lina med temaarbetet om solen.

Fick tillbaka matteprovet idag, fick 13,5 och 14 var g men Gudrun sa att jag fick g. Så bara att lyssna på henne ;P

vi gick igenom svaren på frågorna och hur man ska göra uträkningarna så kanske fasnade nått i mitt huvud iaf.

Blev halv4 bussen hem. Sov ett tag när jag kom hem. Har tagit hand om hundarna och sett Dh, var sista avsnitten idag, det sög.

Imorrn blir det tidiga bussen, byta i Sikeå för att ta mig till Nolia, så jag slipper gå från bstn.
Men ska kolla igenom frågorna på fronterna till seminariet i pa. Sen blir det att sova.

Gonatt och sovgott!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0